Torsdag!

Idag va det riktigt kallt ute när jag körde Erik till skolan, 2 grader och is på rutorna och frost i gräset. Snart dags att ta fram vantar och mössa tror jag! Kollade igenom lite bilder och hittade lite på mig och Erik, är tyvärr inte med så ofta på kort tillsammans men ändå;P 
 De två första korten är från 2006, den ena från Göteborgsresan vi gjorde tillsammans i början av förhållandet, det andra från ett släktkalas. 
Det va ett tag sedan! Nästa bild så är det 2008 och vi hade flyttat in i lägenheten på Kronoparken :) 
Sen hoppar det fram till 2011, då vi hade en bättre kamera :) 
 
Sen är det 2012 :) 
Haha det kan hända mycket bara på ett år ;P 
Ja tiden går fort och åren rullar på tillsammans med varandra, ångrar inte en minut av tiden tillsammans med Erik. Jag ser framåt med honom och han är min stora kärlek <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0