Tjejmiddag hos Mimo!

I lördags var jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Mimo. Hon serverade en förrätt när vi kom som vi åt i vardagsrummet innan middagen. Det va jag, Mimo, Therese, Sabina, Malin och Amanda som var där under kvällen. Blev som alltid massa prat och trevlig stämning! 
 
Under kvällen hade vi också bytarparty, alla hade med sig fyra saker som vi skulle byta bort med varandra. Jag kom hem med massor av smycken men också Sabinas egna påse med saker från deras trädgård, det som lockade mest var äpplena som smakar fantastiskt! 
Mimo började visa sina saker :) 
Detta var Therese första bytarparty :) 
Maten var jätte god och efterrätten lika så! 
Det var en mycket trevlig kväll, tack Mimo för en goda maten och alla för underbart sällskap. Nästa gång är det min tur att bjuda hem mina goda vänner <3 
 
Jag och lilla prinsessan Amanda ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0