Lite mer av shoppingen!

Ska visa er lite mer av det jag köpte, var bara tvungen att köpa dessa två nallar, älskar dem. Nu har jag 6 stycken, de är ju bara för söta <3 
Sen köpte jag ju lite kläder, 2 leggings, trosor, 2 bhar, och linnen. 
 
Älskar de med döskallar på, var de andra tjejerna som hittade dem åt mig :) 
Passar mig perfekt ! 
Sen köpte jag röda stenar på julavdelningen men kommer använda dem året om. Något prickigt var ju tvungen att köpa så det blev en necessär :) 
 
Och en shoppinglista att sätta på kylskåpet :) 
Vi köpte mer småsaker som klosax och sånt :) Är iallafall jätte nöjd över mina köp och Erik likaså! Så nästa sommar blir det Ullared igen, har blivit lite av en traditon, en trevlig sådan!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0