Handlat lite!

När Erik kom hem från skolan så åkte vi ut en sväng innan vi skulle hämta grytorna. Först åkte vi till apoteket och hämtade lite sprutor och sånt, hade dock inte allt inne så får ta en sväng dit på fredag också! Sen åkte vi till Skåre och köpte påfyllning till Algots antiskall halsband, har varit slut ett tag så det va skönt. Använder det inte så ofta men ibland behövs det verkligen ! 
Det finns ju en rolig affär brevid djuraffären där de säljer allt mellan himmel och jord. Där inhandlade jag lite snoddar (fattar inte vart alla mina tar vägen) och vi hittade en ny badrumsmatta för 119 kronor. Den passade väldigt bra i färgerna och jag tror det kommer att bli skit snyggt! :) 
Både katter och hunden skulle fram och undersöka ;P 
Vi gick in på skoaffären också för att kolla lite och vi kom ut med tre par skor ! Erik köpte 2 och jag ett par, var tre betala för två. Blev riktigt nöjda både jag och Erik! 
Ett par finskor och ett par vanliga till Erik. 
Detta är mina nya, de är sådär gosiga inuti och kommer värma mina fötter nu när kylan är påväg :) 
Kastrullerna var över all förväntan, inte bara snygga utan skit bra också! Känns roligare att laga mat när man har så fina grejer ! 
Snygga va? 
Dagen har varit bra och det var väldigt trevligt att åka ut med Erik. Var längesedan vi gjorde det! Har varit så mycket ett tag nu så man hinner inte riktigt ses på samma sätt som vi gjorde idag <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh vilka fina grytor nästan så jag blir lite avis :)) nej då skoja bara kul för er Grattis!!! Låter som att ni har haft en härlig eftm, och snygga skor blev det också:)) Kram på er<3

2013-09-25 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0