Ö&B

Dagen blev inte riktigt som planerat, blev bättre än vad jag först trodde :) Sabina ringde vid tolv och frågade om hon fick muta mig med lunch om jag kunde passa Amanda medan hon överraskade Stefan med att städa hemma. Erik skullr inte komma hem förrens 2-3 tiden så självklart kunde jag det! Så hon kom och hämtade mig sen åkte vi till Amandas förskola för att hämta en trött men mycket glad tjej! 
Efter plockning, mat och städ kom Erik och hämtade mig, vi skulle åka till Edsvalla och in på Ö&B. Var så längesen sist så det var roligt. Vi kom hem med lite smått och gott:) 
En ny matta till kattlådan! Passade super bra och färgen gick i samma ton som den andra mattan i badrummet. 
En liten dammvippa blev det också! 
Bra att ha saker :) 
En bok som lät väldigt bra och ett nytt koppel till Algot! 
Lite smått och gott till Algot :) Vi köpte också en ny bädd eller vad man ska säga till djuren ;P 
 
 
Algot hade väldigt roligt med sin nya leksak! Han får bara hålla på en liten stund annars börjar han bita i den istället för att putta ! Har också shoppat lite annat till Algot idag, kommer att komma nästa vecka någon gång tror jag :) Han blir ju så lätt kall så köpte lite kläder till honom, vissa praktiska och andra som mest är super söta ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0