Middag med Nike och Ewe !

Igår var vi på Alfie och käkade god mat tillsammans med Ewe och Nike. De hade aldrig varit där och ätit förut så det var kul att de fick testa något nytt. Det blev prat om allt ifrån gamla minnen til allt mellan himmel och jord, och skratt ! 
Ewe har fått mig att testa medium på köttet , så gott! 
Vi delade även på efterrätt, Bananasplit, så gudomlig!!!
Ewe högg in medan jag tog kort ;P 
Sen åkte vi hem till dem efter att ha hämtat Algot för att spela lite tv.spel och kolla på film. Haha det gick inte så bra för mig på Wii igår men mycket skratt blev det! Filmen vi såg var "Imse vimse spindel" och jag kan säga att den va ruskig, tur att vi inte stötte på några spindlar igår haha! 
Min outfit under kvällen: 
Naglarna gjorde jag igår, blev ganska nöjd, höger handen blev inte riktigt lika bra som vänster! 
Var en jätte trevlig och rolig kväll tillsammans ! Detta ser jag fram emot att göra fler gånger ! Slår aldrig fel med så underbart sällskap <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0