Lite pyssel på morgonen!

Usch och fy var trött jag var imorse när klockan ringde sex, haha både jag och Erik vaknade innan alarmet eftersom vi försov oss dagen innan. Vi hann till allt vi skulle men det blev stressigt ! Så jag är trött, det är dock inte Malva och Algot som just i skrivandets stund hoppar i soffan och busar, blir varm i hjärtat <3 
Det är endast roligt att passa Malva och Algot känner likadant men igår fick jag ett jätte fint kort, en triss lott och en peng att köpa leksaker till Algot för! Så otroligt snällt! 
Fint va? 
Får se vad trisslotten har att erbjuda, har inte skrapat än, spänningen stiger haha <3 
Jag brukar ju dekorera söta små "halsdukar" till Algot, eftersom Malva är här så skulle hon självklart ha en hon också! Får se vad matte och husse tycker. Haha ska inte tvinga dem att använda den ;P 
Första bilden är framsidan, andra baksidan :) 
Fast visst blev hon söt ? :) 
Nu ska jag plocka i lägenheten orkade inte göra det så mycket igår. Kände mig konstig i kroppen, frös, svettades och sånt. Nej usch vill inte bli sjuk! Är lite bättre idag iallafall!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0