Långpromenad med godingarna!

När jag fått i mig lite lunch och packat ryggsäcken så gav vi oss av mot Alster. Tänkte ta skogsstigen ut till fågeltornet och kossorna. Malva är nog 3 gånger så stark som Algot tror jag, hon hade muskler den lilla tjejen! Hade lite svårt att gå med båda i början men vande mig snabbt och hittade tekniken ! De skulle nosa på samma saker och hade koll på vad den andra gjorde. Tränade lite fot med Algot och det gick super bra även om det fanns störningar! 
Vad nosar du på?? 
Att gå över "broarna" var super kul! 
"Vad ska vi hitta på nu?"
När vi kom fram till fågeltornet så vilade vi lite, drack vatten och njöt av det vackra vädret. Bakom finns en stor äng som är inhägnad (finns små öppningar så är inte helt slutet) där satte jag mig så jag hade uppsikt om någon skulle komma. De hann springa och leka en stund. 
Full fart! 
woho
När det senare kom människor körde vi med koppel igen, fast vi hittade på roliga saker ändå. Malva hittade en god pinne. 
 
mmmmm...
Vi körde även lite godissök för att bryta deras voffande och vaktande när människor joggade eller gick förbi. De höll på lika mycket och observerade de människor som kunde vara ett hot mot oss, bäst att varna då....
Sen gick vi vidare till AlstersHerrgård, är så vackert där så var tvungen att ta lite kort på godingarna. De satte sig och stannade medan jag krånglade fram kameran :) Super duktiga !
Super söta! 
När vi kom hem var det inga problem för dem att slappna av och ta det lungt, haha helt utslagna båda två! Fast det är så det ska vara !
Imorgon kommer Malva igen, ska bli jätte roligt ! Får se vad vi hittar på då! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0