Inför hösten och vintern !

Nu har jag äntligen fått hem kläderna jag beställde till Algot ! Jag är jätte nöjd och alla plagg passade perfekt, kan ju bli fel när man beställer hem men inte denna gång! Tänkte visa er några utav plaggen som jag köpte! 
En slips slår aldrig fel: 
Han blev så fin i den! 
Sen köpte jag lite olika tröjor: 
Tuff kille <3 
Lite mer uppklätt ! 
Tjusigt, inte sant ? 
Köpte en till med byxor som Algot hade igår på träningen, satt också jätte bra ! Sen var jag tvungen att köpa denna overall till honom, från hund till tiger grrrr....
 
(Har inte knäppt den under magen, därför den hänger) 
Mamma lilla tiger <3 
Så roligt när allt satt så perfekt, nu kommer han inte behöva frysa iallafall. Har vintertäcke till honom också som jag köpte i Ullared, den tar vi fram när snön kommer ! 
Vi har tränat mycket tillsammans den senaste tiden, både lydnad och agility. Slalom är ju väldigt svårt och kräver mycket träning så jag ville köpa slalomhindret men de hade det inte på rusta så vi gjorde en annan lösning :) Pinnar från Jula och koner från Rusta, gick på 45 kronor sammanlagt tror jag :) 
Tack älskling <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0