Hemma hos oss!

Den senaste tiden har jag grejat mycket hemma, plockat, bytt dukar och fixat lite. Mitt intresse för detta har innan inte alls varit stort men det har sakta men säkert ändrats! Så tänkte visa små delar av hur vi bor i detta inlägg. 
Vi kan väl börja med köket, där har det hänt en hel del, allt ifrån urrensning, gardiner, dukar och nya dekorationer. 
Jag hatade verkligen köket förut, massa skit i varje skåp och ordning men nu gillar jag det, känns skönt ! Haha tänkte visa Algots skåp också, är ganska proppat, ändå har jag mer grejer runt om i lägenheten! 
Hallen var innan ett ganska stort problem, inte mycket plats och trångt som attan men en ny skohylla gjorde susen! 
Att en gardin kan göra så mycket är helt otroligt, nu tänker jag på sovrummet, haha neddraget på bilden eftersom Erik ligger och sover :) 
Ljust och fräscht! 
Vardagsrummet möblerade vi om för ett tag sedan, blev riktigt bra måste jag få säga :) Sofforna stod tvärtom innan! Nu blev det öppnare och gav en känsla av större utrymme! 
Tingeling och Farmor har egna hyllor, även farfars vackra skapelser! 
Toaletten har också fräschats till och känns som ett annat badrum :) 
Ska visa lite små detaljer som jag tog kort på också: 
 
Jag tog ett ryck ute på balkongen för någon vecka sedan, den va så skitig och inte fräsch alls efter sommaren så blev en höststädning där ute ! 
 
Så nu har ni fått se hur vi bor, har skett många förändringar den senaste tiden och det är jag glad över. Om man inte trivs hemma, så är det ju inte ett hem, tur att jag gör det nu <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Kul att ni ändrar så mycket hos er, tycker sofforna har fått ny plats nästan varje gång jag kommer på visit :P Fint i köket får jag säga :) Väldigt ljust och fint. Och du har väldigt rätt, trivs man inte hemma vad är det då för hem.

2013-10-06 @ 19:59:14
URL: http://attgoraengote.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0