Delad glädje är dubbel glädje!

Tyckte att rubiken passade jätte bra på gårdagen när jag passade Malva. När jag kom in med henne blev Algot super glad och välkomnade henne på bästa sätt. De började leka och busa i lägenheten, tur att de inte är så stora, då skulle jag blivit mos i soffan haha! 
Det var full fart på dem haha
Jag försökte filma dem lite men ibland var de för snabba, men fick lite grann iallafall:)
 
 
Här busade de :) 
 
De var så goa mot varandra och efter de gånger de har träffats i gården så har de fått bra kontakt som blivit ännu bättre nu! Katterna som Malva inte brydde sig om gick och gömde sig ändå haha de var lite töntiga under dagen! 
Det är viktigt att kunna vila tillsammans också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0