Underbar promenad!

I söndags samlades vi hussar och mattar med våra hundar för att tillsammans njuta av den soliga dagen. Vet inte exakt hur många vi blev som mest men vi var en del. Jag och Lotti arrangerade detta med hjälp av gemensamma hundpromenader och hundrastgården. Nu till helgen lovas det vackert väder igen och vi ska ta en favorit i repris! Får se hur många somm vill med denna gång! 
Det är otroligt vilka underbara människor jag har träffat sedan jag började engagera mig i hundrastgården. Det är underbart och jag har lärt mig mycket, och fått många fina vänner! 
Samling innan vi i samlad trupp gick mot grustaget! 
När vi var framme fortsatte vi promenaden med springande hundar som njöt av friheten och varandras sällskap! 
Full fart! 
Roya blev jagad av massa små ;P
Lite fika var vi tvugna att ha också! 
 
 Resultatet efter att jag tappade hälften av mitt godis.... det försvann fort! 
Det var helt underbart! Vilket guldställe! Hoppas det blir lika lyckat nästa gång! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0