Träning!

Igår åkte jag och Algot ut för att träna lite agility på Sörmon. Det gick verkligen över förväntan, vi tränade på byten, slalom och däcket. Vi körde även vippen eftersom Algot fortfarande är lite osäker när det kommer till den! Det är lite klurigt med vändningarna för mig men det är skönt att veta hur man ska göra iallafall, blir lite som dans! 
Här är Algot på vippen: 
 
 
Vid tre kom det andra med sina hundar, de hade bestämt sig för att träna ringträning. Jag fortsatte att träna Agility med Algot men när vi var färdiga gick jag in i klubbstugan av ren nyfikenhet. Alla var så trevliga och jag bestämde mig för att delta i deras träning. Så vi tränade på att gå runt innanför koner, stanna med hunden och springa. En låtsades vara domare, kände på en hund i taget och kollade tänderna. Ingen kollade tänderna på Algot men en främmande person fick iallafall röra honom :) Det lilla är alltid bra! 
En film när vi leker med bollen: 
 
 
Det var en trevlig dag! Jag var ute hela dagen och rörde mig, åt ett äpple till mellis men ändå när jag kom hem låg jag på 22,5 i socker. Fattar inte felet om jag ska vara helt ärlig. Är så tröttsamt detta ! Men men idag är en ny dag, låg inte perfekt i morse men bättre iallafall! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina slingor, vart har du köpt dem? Samt är det äckta hår?

2013-11-12 @ 11:02:09
Postat av: Anonym

Jag köpte dem på glitter , nej de är inte äkta :-)

2013-11-12 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0