Söndag, shopping och träning!

Har precis gjort mig iordning för att åka ut till Bergvik med Malin, Sabina och Therese. Malin skrev igår kväll och frågade så jag bestämde mig för att följa med. Min kropp är inte helt okej, under två veckor nu har jag inte sovit ordentligt en enda natt tyvärr. Jag vaknar och har svettattacker, oftast beror det på sockret men i förgår natt så var sockret bra, vet inte vad det är för fel! Ketoner i urinen har jag haft nu i en vecka till och från men inte i blodet så det är ingen fara.. Men jag är trött och har ont i huvudet.. Trist.. 
Vid fyra ska jag iväg till Sörmon och träna med Algot. Är avslutningen på Agilitykursen så idag ska vi hoppa bana! Ska bli roligt! Fast jag kommer att fortsätta att träna även om kursen är slut :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du är så lik Gunilla i svenska hollywod fruarna på denna bilden jättefint.

2013-11-12 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0