Bergvik!

I söndags var jag på Bergvik, fick frågan lördag kväll och jag ville gärna följa med för lite shopping! Så vid halv elva kom Sabina och hämtade mig, sedan hämtade vi Therese och sen va vi påväg. Där mötte vi upp Malin och började gå i affärer. Regnet bara öste ner denna dag så det va tur att vi gick inomhus :) 
Lunch blev det på Bergviksresturangen, Amanda tyckte att maten va jätte god :) 
Köttbullar <3 
Jag hittade lite smått och gott, ett nytt nagelack, en cool hårsnodd, en röd slinga att fästa i håret och en blomma till håret:) Sen hittade jag också en scarf till Algot där det stod "Liten men tuff" stämmer in väldigt bra haha! 
På skopunkten hade Amanda super roligt medan mamma letade efter vinter skor ;P 
Var en mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0