Hundrastgården!

Jag är verkligen överlycklig över att jag hittade gården, har träffat så mycket underbara människor och hundar! Algot har super roligt där och han får bra social träning. Vi ger varandra tips om träning, klicker, fästingmedel och det är härligt att se samma stors intresse som jag har för hundar. Detta gör mig lycklig!
Tänkte bjuda på några bilder från detta underbara ställe, som jag snart kommer kalla mitt andra hem ;P
Ser det inte underbart ut?
 
Jason försöker att ta Algots boll ;P
Lek lek och lek!!!
Denna dam blev väldigt förtjust i Algot <3
Massa godingar!
Full fart!
Sniffa rumpa :)
Nu blir det lek igen <3
Det är underbart!
Ni som har hund, åk ner till gården för att leka och glöm inte att gå med i gruppen på Facebook!!

Kommentarer
Postat av: Katta

En sån gård har vi här i stan med, tycker det verkar super bra för de är flera som träffas där!
Tack för gulliga kommentaren, miss U !!!

2013-05-26 @ 21:02:05
URL: http://cateyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0