Firandet av Valborg!

I tisdags mötte jag upp Therese, Sabina och Amanda för att gå en sväng på Gengåvan. Hittade lite smått och gott. När jag kom hem var jag helt färdig, åt mat och sov en stund. Sen gjorde vi oss redo för att åka till Stefan, Sabina och Amanda. Vi köpte lite fika på vägen till brasan. Jag och Sabina tog kanske i lite med inköpet men det var såå gott.
Kan inte sluta le när man har en så god sockerbomb i handen! haha
Människor höll tal om våren, sjöng vackert i kören och stämningen var mycket positiv.
Här är vi glada och nöjda, Erik är fotograf ;P Algot ville gärna vara i famnen en stund när vi var där. När alla tal och sången var färdig var det dags för att tända brasan. Den var ganska liten men tur var väl det med björkarna runt omkring !
 
Detta var första majbrasan både för Algot och lilla Amanda. Algot luktade mest på gräset men Amanda var intresserad av vad det var!
Jag och Amanda framför brasan.
Erik har hållt på och lekte lite i photoshop, här är resultatet på Amanda och gudfar.
Var super mysigt och det var längesen jag var och kollade på en brasa. De sköt också fyrverkerier så jag fick gå bort med Algot för han fick panik när det smällde som mest. Fast jag tycket att han var duktig ändå, han blev lugnare när vi kommit en bit.
Kärlek <3
 
Nu hoppas jag att våren kommer med lite värme och mycket sol!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0