Lek och bus !

Förra gången vi var i hundgården så träffade Algot en liten kompis att leka med. Detta var ett tag sen har inte kunnat åka iväg eftersom jag varit sjuk. Kroppen håller på att återhämta sig just nu, är sliten. Ska till jobbet på torsdag så eftersom jag inte smittar längre så ska jag försöka komma ut lite imorgon så kroppen vänjer sig vid vardagliga aktiviteter. Kanske åker till hundgården med Algot en stund om jag orkar. Jaja sist vi var iväg var det väldigt mysigt och Algot var duktig. 
De ville båda leka med pinnen, men de höll sams och delade tillslut på pinnen. 
De sprang runt och lekte men gick även och gjorde lite annat också. 
Algot var snabbare denna gång. 
Den andra vovven var väldigt snäll och lät Algot leka med hans boll. 
När de åkte hem så tränade vi en stund och busade mycket. Algot och Erik var som små barn som sprang runt med massor av energi <3 
Vem säger att bara hundar kan använda tunneln?? 
Erik lägger godisar i en trasig boll. Den var roligare att jaga :) 
Jag tränade självklart också med Algot, lite olika saker, på bilden, stanna. 
Sen kom hit. 
Han är jätte duktig men vi har mycket att jobba med. Så i April så ska vi börja en kurs igen, inte agility utan mer lydnad. 
Mitt lilla hjärta <3 
 

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Åh vad mysigt!! Det syns verkligen vad roligt han tycker det är:)) även roligt för Husse ha ha. <3 och Matte förstås:)))<3

2013-03-12 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0