En härlig början på helgen!

Igår åkte vi till Kristinehamn, var inte där så länge. Hann knappt träffa lillasyster då hon jobbade kväll! Men var fint väder och Algot fick leka med Max och Morris! Tror vi stod ute i en och en halvtimme ungefär. Sen började jag frysa ordentligt ! När jag kom hem till mamma och pappa frös jag de två första timmarna fast jag var inomhus!
 
Morris ville leka hela tiden, kasta, hämta , kasta osv.. :)
Algot ville också vara med :)
Mamma var underbart snäll och färgade utväxten på mig igår, känns helt underbart! Vi fick också klippa en bra bit för att få bort de slitna topparna. Erik som kände på håret innan och efter kom med liknelsen:
"Är som att ha haft på sig ullkalsonger och nu silkeskalsonger!"
Jag somnade i Jessis säng hemma, var så trött. När de väckte mig vid tjugo i elva stod ögonen i kors ;P Sen var det bara att piggna till för att sedan köra tillbaka till KD igen.
Idag har vi hunnit med en hel del, lite shopping faktiskt :) Tänkte visa ett halsband jag hittade på Gengåvan!
Nu fick jag precis ett sms av Madde och Magnus, de är påväg hit nu! Ska träffa lilla Julia idag för första gången! Ska bli så roligt!!!
Örhängen, halsband och klänningen är nya :)
 
Nej nu ska jag fixa lite innan vännerna kommer <3

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Vilket fantastiskt fint halsband<3

2013-03-23 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0