Midsommar!


 
Igår var en väldigt bra dag, även om vädret på kvällen inte blev som jag ville. Jag, Erik och Algot åkte ner till Örsholmsbadet igår efter lunch för lite picknick och mys i det varma vädret. Det var skönt att få egen tid med varandra utan några måsten, det njöt vi av.
Det blev även årets första dopp för mig som vanligt gjorde kullebyttor och stod på händer i vattnet! Som ett litet barn! Algot är inte så badglad men när jag va i hoppade han ut till mig, så han gjorde ett ordentligt dopp!
 
Erik njuter!
Algot var super söt efter badet!
 
Blommor vi plockade till dagen i ära!
På jobbet firade vi också midsommar, barn och personal gjorde iordning denna fina midsommarstång!
 
Dagen avslutades hemma hos Ewe och Nike, trevligt sällskap och en perfekt sista refräng!
Hoppas ni hade det lika underbart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0