Sommar livet med hund!

Detta är en underbar årstid med min lilla goding. Eftersom hundrastgården har kommit in i mitt liv har jag så mycket mer alternativ att hitta på med Algot! Under de senaste veckorna har vi badat, lekt och njutit av att vara ute! När vi hade städdag på gården så tog vi med oss hundarna för ett härligt dopp i Älven. Algot simmar till och med nu ! Fast bara om jag är i ;P
Vi var några stycken som gick för att bada!
En del jagade bollar, några tvekade vid kanten men de flesta hundarna uppskattade detta!
 
Här simmar Algot <3
 
Blir inte lika mycket hund kvar när pälsen är blöt!
En annan dag åkte jag, Erik, Malin och Charlie för att ta ett dopp. Dock va det endast jag och Algot som badade ;P
 
Min duktiga lilla kille!
"mamma vart tog du vägen"
 
Nej det är helt enkelt underbart! Idag har jag en semester dag av olika andledningar så jag ska snart åka till Skutberget för att spendera dagen vid hundbadet! Ska bli super roligt ! Hoppas ni har en härlig sommar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0