Shopping, vilket pris!

Igår åkte vi ner till stan, det var super trevligt. Vi mötte upp Liam och Sofie utanför Åhlens för att damerna skulle äta på Söta Grodan. Är ett perfekt ställe om man har barn med sig! Jag som redan hade ätit beställde en kladdkaka för 37 kronor.
När vi suttit och pratat om alltifrån dagis till annat så kollade vi in rean på Åhlens. Jag hittade ett fint fotoalbum som jag var tvungen att köpa. I det ska jag sätta in bilder på mina älskade djur!
Det va så söta katter på <3
Har redan börjat lite, måste framkalla fler bilder på mina godingar!
Fotoalbumet kostade 39 kronor!
Sen gick vi vidare till Din sko för att leta efter nya skor till Amanda. Hon hittade ett jätte fint par, på rean dessutom. Haha det gjorde jag med, va faktiskt vettiga skor denna gång. Kommer att få mycket användning av dem!
99 kronor gick dessa på, supersköna med hård sula som jag inte sliter ut för fort :)
Hittade även en BH som jag köpte för 50 kronor på lindex, var vekligen i behov av en ny! Brukar inte ha lila men denna gillade jag :)
 
Sen gick vi till Dimoda där de hade super rea, 70 % var det !! Jag hittade två fat som jag ska ha ljus på!
Faten kostade tillsammans 26 kronor helt otroligt! min kommetar efter köpet var:
- Kladdkakan kostade mer 11 kronor mer än båda faten!
Haha det va så billigt att jag började skratta i kassan när jag skulle betala!
Var iallafall en super trevlig dag med goda vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0