Måndag!

Vaknade tidigt imorse för halv sju började tvätt tiden, allt tvättat och klart klockan tio på morgonen. Inga fel ! Har även hunnit med andra sysslor som att plocka, betala räkningar, lagat mat och diskat. Känns inte helt fel! Nu har jag gjort mig iordning för en "mamma" dag på stan med Sabina, Amanda, Sofie och Liam. Ska bli trevligt !
Vill också säga att jag är så stolt över Algot, han har verkligen blivit jätte duktig. När vi är hemma hos kompisar är han lugn och kan slappna av mycket mer än förut. Han går 95% av tiden fint i kopplet och lyssnar bra när han är lös! Det vi ska övervinna nu är hundmöten och hans skällande mot andra hundar! Ska iväg och kolla när några tränar i aug och få tips av den som leder gruppen. Hoppas mycket på detta!
Algot har blivit lite mindre rädd för Amanda, han sitter kvar när hon kommer och går iväg om det blir för mycket. Igår gjorde de tricket "give me five" tillsammans <3
Tre sötnosar !
Min älskade kille <3

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

HÄRLIGT!!!!

2013-07-29 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0