Kollade mobilen!

 
  Kollade igenom mobilen på bilder, både instragram och vanliga. Var kul att se vad man fotar egentligen med sin lilla leksak. Jag har några kategorier :)
 
Naglar:
   
Älskar att greja med naglarna, brukar göra något nytt minst två gånger i månaden. Den första bilden gjorde jag ikväll, blev nöjd med alla prickar.
 Ätbart:
 
Att ta kort på något man ska äta, ätit eller något nån bjuder på verkar vara populärt hos många
Ego:
Det är ju inte heller något nytt att kameran på mobilen tar bra kort då man ser sig själv, därför blir det några såna också :)
Djur:
Älskar djur, mina, andras osv.. Så det är faktiskt mest bilder på mina tre godingar i telefonen <3
Familj:
 
Älskar min underbara familj, Eriks familj som nu också är min!
Kärleken:
Har jätte mycket bilder i telefonen och fler ska det bli! Är roligt att ha kvar. Har dock inte så många festbilder och liknande då jag alltid använder systemkameran ;P Bjuder på en sista bild på mig !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0