Sörmonspromenad!

Det var några veckor sedan jag , Lotti och Mia åkte ut för att promenera vid Sörmon. Jag upptäckte denna härliga plats när jag vaktade Cabo under några dagar. Sen ville jag promenera där, tillsammans med andra. Så blev det! Vi fortsatte att träffas på söndagar och skrev ut en förfrågan om folk ville med på facebook. Intresset växte snabbt och nu har vi en söndags tradition! Det är verkligen roligt att ha varit med och organiserat detta! 
Förra veckan fick jag en förfrågan av administratörerna på Hundrastgården Karlstad om jag också ville vara administratör, självklart ville jag det! Jag brinner för detta och har massor med ideer jag skulle vilja genomföra 2014! Det är helt enkelt underbart, detta med hundar och gemenskapen vi har fått tillsammans! 
Algot och Boss rusar runt i början av promenaden ! 
Hundarna brydde sig inte om leran eller att det var blött, var lika roligt ändå tyckte de ! 
En sån nallebjörn, hon var jätte go! 
Chiko tyckte att det var kul att gräva! 
Uppför backen va det ja ! 
Siot vet hur man får till det perfekta kortet! 
Vacker som få! 
Cabo kollade ut på utsikten ! 
Freja hade super kul!! 
Lotti hade publik när hon åt sin smörgås <3 
Algot hade roligt som alltid! 
På söndag blir det en promenad igen. Lotti la ut en förfrågan vilka som ville komma igår och redan nu är 18 hundar med på listan!! Så roligt !! Jag och Lotti längtar efter söndag, tror vi kommer att slå rekord i hur många det är som kommer. Vi har också fixat med en liten suprise till de som kommer :) 
 
Gör ni något liknande i eran stad?? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0