Livet är orättvist!

Livet går inte alltid den vägen som man vill, 
livet är orättvist.. 
Den vackraste människan på jorden får gå igenom alldeles 
för mycket..
Jag önskar att jag kunde göra något, 
men vi står alla hjälplösa.. 
vi kan inte ändra det som händer, det som 
ger henne så mycket sorg... 
Tårarna rinner när jag tänker på min vackra.. 
Jag vill göra allt bra, göra allt så som det ska vara...
Detta skulle inte ha hänt, det är inte såhär det ska vara .....
Man ska inte behöva förlora sin bästa vän 
i förtid! 
 
Du är så strak, precis som han har varit! 
Du har gett honom ett värdigt och underbart liv, 
han somnar in med all din kärlek hos sig! 
Han kunde inte ha haft det bättre, du har gjort hans liv underbart...
Tänk på alla vackra, otroliga minnen ni har 
tillsammans. 
Du har gjort rätt, osjälvisk och även om det är 
fruktansvärt har du valt rätt väg för honom! 
Vi är alla stolta över dig! 
 
Han kommer att springa fritt på gröna ängar, 
minnas livet tillsammans med dig. 
Han kommer vara lycklig, ingen smärta, 
inget som hindrar honom från att galoppera över slätterna. 
Han kommer ha det bra, i oändligheten! 
 

Kommentarer
Postat av: emil

Så himla fint skrivet.. väldigt fina ord. <3

2013-12-06 @ 14:36:40
Postat av: Mamma

Varje ord såå rätt min älskade Malin<3 KRAM

2013-12-06 @ 14:55:19
Postat av: Malin

Jätte fint skrivet !

2013-12-06 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0