Upptäcksfärd!

Idag vaknade jag av att solen lyste utanför fönstret, har verkligen varit helt underbart väder den senaste tiden. Idag ska jag på upptäcksfärd med Therese, hon frågade igår om jag ville med. Vi ska leta efter saker som andra har lagt ut på olika ställen, vi börjar på Kronoparken/Alster. Erik och jag testade igår för det fanns en precis utanför oss, jätte roligt !
Vi ska mötas runt kl 12 vid universitetet för att sedan börja en liten skattjakt kan man säga! Algot ska självklart följa med, blir ju en perfekt långpromenad! Om man skulle vilja testa är det bara att ladda ner C.geo till mobilen och sen registrera sig på internet. Här är länken: https://www.geocaching.com/membership/register.aspx?type=basic
Så idag ska vi spendera dagen i det fina vädret!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Hedman

sv: Hej. Rekommenderar starkt att skaffa en kompis till Algot. Det är lätt att lära två. Man gör samma till båda. Och använder deras namn om det är specifikt till en av dem. Vi har "Killarna" som samlingsnamn. Då vet dem att det är till båda när vi kallar. Valle har lättare att lära vissa saker och Alfons andra. Men tillslut klarar båda det. Som Valle kan drypa, men Alfons är inte lika bra, men han försöker. Det går jättebra med två. Våra är ju syskon från samma kull. Det är kul för hunden att ha någon att busa med. Och Papillon gillar ju sällskap av fler hundar :) OM jag typ säger sitt och bara Valle sätter sig, så använder jag Alfons namn och säger "Alfons sitt". Så sätter han sig också. :)

2013-08-28 @ 22:47:41
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0