Torsdag och läkarbesök!

Idag vid halv tre ska jag till min diabetesläkare, är alltid lite nervös inför dessa besök. De går verkligen igenom kroppen och kollar vad som ligger bra och inte, är inte alltid roligt att höra. De senaste besöken har visat ett högt HBa1c vilket beror på många olika saker. Jag hoppas att det inte ligger ännu högre denna gång! Det märks, ska iallafall duscha och göra mig iordning inför besöket fast först göra mina hemmafru sysslor (diska och plocka). Haha det tar aldrig slut och vi bor bara i en tvåa ;P 
 
Blir nog lite träning med Algot idag också, får se vad vi hittar på. Finns så mycket man kan göra som är väldigt simpelt att utföra som: 
- Godis sök inne eller ute
- Touch 
- Nya trick
- Träna mer på det han kan
- Gå fot 
Ja listan kan göras lång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0