Stor städning !

Idag är det full rulle med städ här hemma! Fick ett litet ryck och började diska, plocka och damma. Är mycket skit i hörnen haha, tre djur drar fram mycket och fäller små vita hårstrån! Nu är det bara damsugaren som ska fram och jaga dammråttorna :) 
Ikväll ska jag ta med Algot till hundrastgården för att först träna lite hundmöten och sen massa lek. Är några stycken som har bestämt träff och det är alltid roligt. Känner mig lugnare inför hundmöten nu när jag har en metod som jag tror på. Nu kan avleda honom på ett helt annat sätt. Känns skönt! 
 
Tänkte ta en sväng till Gengåvan sen också, tycker att det är så mysigt att gå där. Även en sväng till Hööks med Algot för att prova ett vintertäcke, svart med en döskalle på ryggen. Tror jag passar perfekt! 
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=055111&deptid=196&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Den skulle väl passa bra på Algot? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0