Släktkalas!

I fredags samlades släkten för att fira att jag fyllt 25 år. Det var roligt att alla kunde komma, är inte så ofta alla kusinerna är på plats! Vi började med en välkomsdrink och lite snacks. Det blev mycket prat och skratt innan maten serverades.
Fick fixa ett presentbord !
Vi hade verkligen tur med vädret, var mörka moln som oroade lite!
 Sen var det dags för lite lekar, jag hade planerat olika lekar där de skulle välja ut en ur laget som skulle genomföra uppdraget. De visste inte innan vad det var.
Ja klibbigt blev det haha
Vem suger bäst?
Här behövde de vara stadiga på hand...
Uthållighet krävdes också...
Underbara kusiner!
The girls!
Var en jätte trevlig, rolig och underbar kväll. Tack alla som kom och grattade mig! <3
Jag och min underbara syster! <3<3<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja det blev verkligen en underbart trevlig kväll:))

2013-08-12 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0