Långpromenad!

Efter att jag kört Erik till skolan åkte jag och Algot till skogen för att ta en promenad i det härliga vädret. Jag ställde bilen vid Välsviken och gick in på spåret mot hagarna och hoppades få se några kossor. Det fick jag, de gick vid vattnet och inte vid skogen. De var väldigt nyfinka på Algot, han blev mest rädd när de gick emot oss. 
 
Det var underbart i skogen denna morgon! 
Algot hade super kul :) 
 
Fastnade för detta minst sagt krokiga träd ! 
När vi kom ut från skogen mötte vi som sagt både tjurar och kossor. De blev nyfikna men var skeptiska när jag kom för nära. Tillslut fick min hand lite pussar av en goding. 
 
De var så fina <3 
 
Puss ! 
När vi kom hem efter 1.5 timme så var både jag och Algot trötta. Fast han tar nog hem vinsten, haha! 
 
Det va så mysigt att denna runda tar vi nog fler gånger i veckan! Bara att snurra på sig skorna och njuta av naturen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh vad härligt det låter!!! Visst är det underbart att snöra på sig skorna och gå i naturen<3. KRAM

2013-08-28 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0