Hundträning!

Igår mötte jag fler hundägare som ville hjälpa mig med Algots skällande. Jag är så otroligt lyckligt lottad över att det finns så fina människor som vill finnas för mig, även om de inte känner mig! Algot skällde som en tok på alla hundarna, jag försökte lugna honom, få honom att sitta osv. När jag var nära att ge upp kom Lotti fram och berättade vad hon observerat! Algot hade koll på mig även om han skällde på de andra hundarna, så jag började backa, gå ifrån honom precis innan han satte igång.. . Det fungerade! Vi höll på ett bra tag med tillslut var han tyst och lugn för det var viktigare att hålla koll på mig! 
Idag har jag ny energi, ser fler möjligheter och detta tack vare alla de underbara personer och hundar som hjälpte till igår! Med dem känner jag mig trygg att visa de problem jag och Algot arbetar med, de hjälper mig att de saker positivt och vi kan tillsammans skratta åt våra tankebanor! Jag är inte ensam om att ha problem, alla har något att arbeta med och hjälps vi åt kommer vi att gå långt, allihopa! 
Det är med ett leende på läpparna och lycka i hjärtat jag sitter och skriver, Tack alla underbara för den fina gemenskapen vi har fått! <3 
 
En bild från dagen vi gick för hundar utan hem ! 
 
Jag säger ännu en gång tack för att ni finns!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0