Barnvakt!

Idag ska jag vara barnvakt åt underbara Amanda, funderar på att åka till hundrastgården med henne. Hon älskar verkligen djur och speciellt hundar. Får se om några andra ska ner med sina fyrbenta annars åker vi till Alster och tittar på kossorna eller Mariebergsskogen! Vi får se vad dagen har att bjuda på. Är tyvärr inte så vackert väder men det regnar iallafall inte just nu! 
Trollunge <3 
 
Annars håller jag på att kämpa med sockret, har ändrat kosten nu och det är svårt att veta hur många enheter jag ska ta för att inte bli låg i socker. Har tyvärr vart det ganska många gånger nu men på morgonen ligger jag alltid för högt... Imorse vaknade jag med 17 i socker, efter frukost och massa insulin ligger jag på 16. Nej det är tufft men jag ska fortsätta kämpa med detta, skam den som ger sig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0