Tjejkväll!

Nu är tjejkvällen slut och jag sitter vid datorn en stund innan jag ska gå och lägga mig. Har haft det jätte trevligt med mat, efterrätt, kortspel och massa prat :) Som jag tidigare skrev skulle vi inte vara som vi brukar, det var ingen av oss. Var väldigt roligt att se tjejerna <3 
Jag var rosa och en perfekt hemmafru på Kronoparken. Hade köksredskapen redo! 
Inte riktigt som jag brukar vara annars, kanske lite mer så som Sabina var:
Våran lilla Rockare !! (uppskattades hemma fick vi veta)
 
Mimo körde 80 tal, lila läppar och svart !
Therese har bytt yrke just nu, El Therese kom på besök!
 
Hon kunde fixa det mesta!
Malin inspirerades av mig, prickigt och självklart tungan utanför munnen!
 
Vackra tjejer !
Amanda var självklart med ! Hon hade sin tröja "Absolut välling" ! <3
 
Tack mina underbara vänner för en trevlig kväll och för eran stöttning, det betyder otroligt mycket!!!! <3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mitt liv i Oslo

Tack själv. Du gjorde jätte god mat <3

2013-04-15 @ 18:56:38
URL: http://holstan.se
Postat av: Sabina och Amanda

Ja tack själv! Det var verkligen super trevligt.

2013-04-15 @ 19:13:26
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är jättebra att du kämpade dig igenom och visade att du klarade det (framför allt för dig själv!) trots att du sa att du hade varit nära att ställa in. Och maten var ju smakade bra!

2013-04-17 @ 16:34:24
Postat av: therese

Den anonyma var jag...

2013-04-17 @ 16:34:44
URL: http://czaja.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilken rolig idé på tema :)

2013-04-22 @ 18:46:06
URL: http://attgoraengote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0