Skärgården!

Denna söndag har varit lugn och skön, vaknade runt halv nio i morse och gick ut med Algot. Sen satt jag och mamma för att äta frukost och prata lite om 80 tals kläder. Hittade lite i hennes garderob som jag kan använda, hon visade mig också en super snygg klänning hon inhandlat, blev helt kär!! Var verkligen min stil ! Jag får låna den om jag vill, det är jag glad över. :)
När klockan närmade sig två åkte vi och hämtade J för att åka ut till skärgården och ta en fika. Jag tog en mjukglass med choklad överdrag, underbart!!! Det blåste som bara den vid vattnet men det gjorde inte så mycket för utsikten var jätte fin.
Mitt hjärta på parkeringen <3
Var lite rädd för att ramla men det gick bra!
Vi hittade en fin bänk som inte var så bekväm att sitta på haha
 
Nu är det snart dags att nanna kudden denna söndag. Imorgon blir det jobb igen :)
Hoppas ni haft en lika bra helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0