Shopping!

Tänkte att jag skulle visa er vad jag köpte på marknaden igår! Blev väldigt nöjd över mina köp, har provat klänningen och den satt jätte bra! Så det var lyckat!
Halsbandet som jag köpte för 50 kronor, är ljusare om man ser det på riktigt :)
Köpte även ett jätte coolt armband, inget jag kommer använda till vardagen utan mer till fest!
 
Här är klänningen, super skönt material och jag älskar långklänningar kommer att bli perfekt till sommaren!
Korsad i ryggen.
Sen köpte jag en askkopp, stod att det var de men jag ska använda den på ett helt annat sätt. Ska ha ett ljus i och ha på bordet :) Var både min och Eriks stil!
 
Idag har vi varit och kollat på när min syster tävlade, var årets debut! Kommer skriva mer och visa bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0