Lördag!

Idag har vi hunnit med att shoppa, handla inför ikväll och städa lite :) ja dagarna blir vad man gör de till, helt enkelt ! Var på Gengåvan förut där jag köpte mig en väst, en jacka, en kjol och smycken! Blev väldigt nöjd måste jag säga! Var på Bergvik härom dagen med Sabina och Amanda och då fyndade jag på Glitter! Tänkte visa dessa ockå för de ska jag nog ha på mig ikväll när vi ska fira Erik! 
 
Gengåvans fynd: 
En prickig kjol för 55 kr. 
En skit snygg väst för 55 kr, satt perfekt! 
 
Och en kortare vårjacka för 115 kr! 
Den här klockan köpte jag för 35 kronor, behöver verkligen en på jobbet! 
De smyckena jag köpte i veckan ska jag nog ha ikväll.. Var 75 % rea så de kostade inte många kronor ;P 
 
Örhängen! 
Halsband! 
Bjuder på en bild på mig och Algot innan lydnadskursen i veckan! 
 
 
Ha en super trevlig och rolig lördag!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0