Helg igen :)

Nu är helgen här igen och usch vad dåligt jag har bloggat! Var ju precis en vecka sen nu som jag skrev sist. Är väl så när vardagen tar fart och orken finns inte riktigt till för bloggen! Vi hade iallafall jätte roligt i lördags på Eriks 25 årsfest i lokalen. Var roligt att träffa alla underbara nära och kära! 
Kommer att skriva mer om denna kväll en annan dag men kan ju bjuda på någon bild iallafall! 
 
Syster och kusin <3 
Erik fick massor av fina presenter!! 
 
Idag ska jag ha tjejmiddag här hemma, som alltid lite ångestladdat att stå i köket men det löser sig. Erik hjälper till om jag behöver assistans :) Klädkoden var att inte komma som man brukar som smink, kläder och håret. Ska bli roligt att se hur tjejerna ser ut och om de ser annorlunda ut ! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för igår! Jag hade jättetrevligt :D

2013-04-14 @ 14:06:39
URL: http://czaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0