Nostalgikväll i Kristinehamn!

Gårdagen var verkligen över alla förväntningar! Mamma, pappa, Mia, Anders och Mattias
hade fixat denna kväll. Det var liveband och pappa stog och spelade LP-skivor
under kvällen. Musiken var blandad, helt enkelt nostalgi för de i den åldern! 
Vi som var lite yngre hade lika roligt vi och dansade tills svetten rann! 
Innan hade vi förfest :)
Underbara Linnea och Linus! 
Jag och vackra Helene!
Kusinvitamin! 
Kusin Mattias, Erik och Linus!
Jag och mamma i början av kvällen på dansgolvet! 
Jag, Jessica, Jessi och Helene! 
Dansgolvet blev fort fullt! 
Inte så konstigt med pappa som DJ <3 
Var också ett jätte bra band! 
Var en helt otrolig kväll och jag hoppas att det blir fler gånger! 
Tack alla underbara som var med <3 

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja!!! vilken lyckad kväll det blev:)) superkul att se bilderna gumman :)) Kram<3

2012-11-12 @ 10:00:01
Postat av: Monika

Ja!!! vilken lyckad kväll det blev:)) superkul att se bilderna gumman :)) Kram<3

2012-11-12 @ 10:00:01
Postat av: Helene

Riktigt trevligt, tack för inbjudan :)

2012-11-12 @ 20:26:51
URL: http://attgoraengote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0