Dålig uppdatering men livet rullar på !

Brukar bli så att det tar någon vecka eller två innan jag skriver inlägg igen, nu blev det så igen ;P 
Förra helgen firade vi Stefan som fyllde 29 år, vi var bjudna på fest vid sju tiden. 
Det bjöds på kakor av alla dess sorter och sedan såklart lekar! 
Denna gång var det skola, när det ringde in skulle alla elever vara i "klassrummet" (vardagsrummet) för 
att påbörja lektionen. 
Detta var mycket skoj och vi delades in i två olika klasser, 1 a och 1 b ! 
Sabina var lärare och gav oss instruktioner till lektionerna! 
Födelsedagsbarnet ! 
Klass b bestod av Tommy, Erik, Therese och Sabina! 
 Mimo och Mateusz var med i mitt lag, också födelsedagsbarnet ;P 
Självklart hade vi köpt presenter, Stefan hade skräck blandad förtjusning tror jag, iallafall
till en början ;)
 
En bok han önskat sig. Sen behövde han ju nya skor, han är ju ganska kräsen så det fick bli....
Begagnade, svettiga, skitiga och lite trasiga skor! haha
(Han fick pengar att spendera på skor han vill ha) 
 
Boys! 
 
 
 
Tre vackra tjejer!! 
Avslutar med en närbild av mitt face ;P 
 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

kan du inte lägga bilderna på dropboxen också? :D

2012-11-27 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0