Svärföräldrar!

Igår spenderade vi dagen hos Anne och Stig, det bjöds på god mat och efterrätt som Erik hade gjort ! Vi var proppmätta när vi kom hem och åt kvällsmat vid klockan åtta, vilket är ovanligt ;P
Det bara vattnades i munnen när vi skulle äta detta!
Efter maten spelade vi kort innan vi åkte till Skutberget för att gå en långpromenad. Vi kollade
hur det såg ut där Eriks morfar bodde när han levde. Anne hade inte varit där sen
han gick bort.
Grace, Stig, Anne, Erik och Algot !
Jag och Anne <3
Jag och Algot, blåste väldigt mycket vid sjön men det var otroligt vackert!
Grace gillade att ta en långpromenad! Men när vi kom hem så vilade både Algot och hon!
Var en jätte trevlig dag, även om det gick jätte dåligt för mig när vi spelade kort! haha
var inte min dag igår, får ta revanch nästa gång! ;P

Kommentarer
Postat av: Monika Söderberg

Vilka fina bilder. God mat o trevligt sällskap är aldrig fel. KRAM

2012-03-13 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0