Uppdatering!

Nu har det hänt mycket sen sist! Har varit problem att blogga för mig då sidan hängt sig 
varannan minut! Men nu ger jag ett försök när blogg.se har uppdaterats! 
Det var varit skolavslutning med eleverna på skolan, detta dock för över en vecka sen. 
Innan åt vi lunch, personalen tillsammans! Sen var det dags för att möta elever, föräldrar och 
styrelsen för ett fint avslut. 
Jag och underbara Jenny! 
Katta, Johanna, Sofia och Ingrid <3 
Här sitter hela gänget och väntar på god mat! 
Jag fick fina blommor av en elev denna dag <3 
 
Igår var det min sista jobbdag, nu är jag inte längre vikarie där. Detta är med blandade känslor. 
Kommer verkligen att sakna mina underbara, bästa och fina arbetskamrater! 
Jag vet att vi kommer att hålla kontakten på något sätt! 
Tog i allafall lite kort på min arbetsplats igår, tänkte visa er: 
Här var mitt skrivbord, detta rum delade jag med Katarina och Sofia! 
Mycket skratt har dessa väggar hört! 
Sötnosen Sofia! 
Här inne var 4-6 klassrum som jag fått möjligheten att vara mentor för.
Kommer sakna dem! 
 
Nu går det mot nya tider, ser fram emot detta och hoppas framtiden ger mig det jag vill! Nu ska jag iallafall städa lite för ikväll ska vi till Skåre och fira midsommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0