Shopping Ullared del 1

Tänkte visa lite av de sakerna vi köpte på Ullared, har inte tagit kort på allt men har lite saker 
att visa er :)
Både jag och Erik har intresset för att måla så vi köpte självklart skissblock och
nya skisspennor!
 
Erik ville ha ett litet block och jag ett stort! Få passa på nu under semestern och hålla på med denna hobby:) 
Självklart inhandlades det nagelack, tre stycken med smal pensel så att 
jag kan göra mönster. Sen ett vanligt genomskynligt lack och ett blått. Köpte även 
vit cracker, har redan ett svart, tror det blir snyggt med vitt också! 
Söta prickiga strumpor är ett måste :) 
Vi köpte nya kökshandukar, var verkligen på tiden. Vi köpte ett helt nytt set av badrums handukar
i färgen mörkblå men detaljer på! 
Matchande ska det vara i köket! 
Köpte denna lilla tavlan, gillade texten.. Jag tror på att det går att se positivt på saker 
även om allting inte är bra! 
Sen inhandlade vi en stor tavla som man kunde sätta kort i, så korten är utskrivna och 
jag blev väldigt nöjd över resultatet! 
Självklart är alla våra djur med, Erik och jag och min älskade syster! 
 
Det var lite av det vi handlade, kommer att lägga ut mer grejer någon annan dag:) 

Kommentarer
Postat av: Monika

Fina kort;)))

2012-07-08 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0