Nytta och nöjen!

Igår spenderade vi kvällen hos Stefan och Sabina, vi träffade Amanda för första gången! 
Så små fingrar, öron och fötter, hon är otroligt söt och "Amandafejset" var underbart! 
Stefan och Sabina kallar ett speciellt "vakna upp uttryck" det, hon var otroligt gullig när hon gjorde så. 
Jag nu då som har blivit "tant Malin" fick hålla i henne! <3 
Vi pratade, grillade och spelade kort under kvällen, självklart hann vi med 
blöjbyten, amning, lite skrik och nattning ! :) 
 
Det var så skönt att Algot inte reagerade negativt på Amanda, var orolig för 
att han skulle skälla eller liknande eftersom han aldig sett en bebis. 
Det gjorde han inte, kändes skönt!! 
 
 
Idag har jag varit iväg en stund på morgonen och nu vänder vi upp och ner på klädgarderoben, det behövs!!!
Jag har rensat ur massor av kläder och vikt allt och lagt iordning! 
Se hur länge det håller sig ;P 
Jag och Erik ! 

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - mitt liv i Oslo

sv: Ja, de måste du verkligen göra! De finns en grupp som heter "svenskar i oslo" o dom har anordnat en as stor beach party just den helgen och 300 svenskar beräknas komma! Skulle va fett kul :D

2012-07-07 @ 15:03:38
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0