Lördag morgon!

Nu har vi vaknat och ätit lite frukost, blev mellanmålet vi skulle ha ätit igår :)
Vi var för trötta eftersom vi båda varit uppe sen klockan sex på morgonen så vi somnade som små barn
efter lite shopping i ett köpcenter!
Det är jätte roligt att vara här och se hur Malin bor och lever, helt underbart!
Malin bjöd på Kesam med blåbär, hallon, jordgubbar och banan! Super gott!
Igår handlade vi inte så mycket, jag hittade armband som jag gillade väldigt mycket! Så mycket att
jag köpte två likadana, tror det kan vara snyggt att ha på varsin arm vid vissa tillfällen!
Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för sen ska vi på lite utflykter!
Vi tänkte även äta på något lyxigt ställe idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0