Bad, grill och vänner!

Denna vecka har varit hur bra som helst, i början av veckan hade vi fint väder. Då passade vi 
på att åka ner till stranden men Ewe och Nike, jag badade två gånger :) Dock va jag den enda som 
badade, är fortfarande väldigt kallt i vattnet ! 
Sen har jag varit på Bergvik med Sabina och Amanda, Vi var inne på HM och Sabina 
fick möjligheten att shoppa lite. 
Amanda var inte direkt jätte förtjust över att inte vara hemma i den goa soffan om man säger så;P 
Sen följde jag med hem till Sabina och sen kom Stefan och Jonna. På kvällen kom Therese och 
Mateuez de har ju aldrig träffat Amanda eftersom de varit i Polen! 
Det blev grillning, plock var det, så underbart gott! 
Erik sken som en sol när han höll i Amanda, 
Han är ju gudfar <3 
Mycket lyckade dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0