Uppdatering: Nyår!

Dagen började med att vi städade lägenheten och slängde skräp. Lägenheten blir jätte fin och helt perfekt inför kvällen! Vi hade inhandlat god mat och förberedelserna var i full gång. Erik gjorde underbara snittar till förätt, jag fick inte komma in i köket under den tiden :) Han var en riktig gentleman <3
Snittar med räkost, kiwi, oststavar, kex och gurka.. Mums, i princip allt tog slut på tallriken!
Vi skålade i vin, ett lyxigare än vad vi var vana vid !
Isvatten och gott vin.
När vi höll på med "varmrätten" ringde Malin H och undrade om vi hade grädde. De stod i en lägenhet på kronoparken och hade glömt grädden hemma hos Malin. Som tur var hade vi det så hon och Sandra kom hit och lånade lite :) Sandra (Malins arbetskamrat, blev helt förälskad i Algot)
Fick en nyårsbild med henne också :)
När de vandrat iväg i kylan var det dags att äta, skagenröra för Erik och kräftor för mig , det var underbart gott!
När vi hade ätit färdigt myste vi i soffan, la mig i Eriks knä och bara njöt av att ha en så romantisk kväll. Det började dunka i väggen och det kom från Tommy, Mimo och hennes bror. De ville att vi skulle komma in och smaka på hennes paj. Algot fick följa med in, ville inte att han skulle vara själv när de sköt så mycket raketer! Pajen var jätte god men vi gick efter 20 minuter igen för Erik och jag skulle fortsätta våran myskväll :)
Det gjorde vi med tomtebloss och ett frågespel. Vi kom på egna frågor om varandra som vi skulle ställa. Jag vann ;P Var jätte mysigt och en riktigt bra ide!
Vid tolvslaget kysstes vi och skålade. När det var över kom Mimo och de andra för att gå upp på loftgången längst upp. Jag följde inte med, var hos Algot och jag gillar inte raketer så mycket! Fast det jag såg var vackert måste jag säga! Algot tog det ganska bra i allafall, rädd var han men när jag var med gick det bra!
Erik gick sedan in till Tommy och Mimo och festade när jag blev trött och ville sova. Resten av natten blev inte som tänkt, fast det brukar det ju inte bli ;P
Jag ångrar inte en sekund att jag och Erik tog tillvara på denna kväll och spenderade den ensamma, en av de bästa nyår som jag upplevt! <3
Just follow your heart and it will be perfect <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad underbart fina ni är. Kram till er båda.

från Mamma/svärmor.

2012-01-03 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0