Hunddagis!

Har precis gjort mig iordning och ska snart äta en tidig lunch! För vid klockan 12 så ska jag, Erik och Algot åka till ett hunddagis på Hammarö! Det känns jätte spännande, hoppas verkligen att det går bra!
Idag ska vi dit och kolla, se Algots reaktion och prata med ägarna! De har plats över till Algot så jag hoppas allt flyter på och att han kan få börja på dagiset där! Verkar jätte mysigt och med utbildad, duktig personal! Vi ska vara där runt tolv för då har de varit ute med alla hundar och det är dags för lite vila för dagisvovvarna!
Jag tror att Algot skulle tycka att det var roligt att umgås mer med andra hundar, även väldigt lärorikt för honom! Det är den största anledningen till att jag vill att han ska vara på ett bra dagis. Det kan också hjälpa honom att bli mer självständig och inte lika "mammig".
Annars idag blir det att jobba, gör det hemifrån idag. Har rättning och planering att ta tag i först och främst! Fast det blir efter utflykten till Hammarö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0