Tjejkväll hos mig !

Igår hade vi tjejkväll hemma hos mig, Malin kom hem från Norge över helgen så alla passade på att ses då :) Jag hade ställt fram snacks, frukt och godis till tjejerna Malin, Sabina, Therese och Mimo! Jag hade ordnat tävlingar som vi skulle genomföra under kvällen.
De var i lag, här har vi dem:
Stripes!!
Och här är svarta änkorna:
De kämpade väl båda lagen.. De skulle bygga ett korthus med tre våningar, detta gick dock inte så bra. Så vi tog sen tid, den som hade byggt mest på 30 sekunder vann!
Sen var det dags att äta remmar, extra långa dessutom!
En frågesport blev av med 10 random frågor jag hittade på internet!
Sen skulle de i armkrok pricka en penna i en flaska, detta var oerhört underhållande måste jag säga!
Sen kollade vi på melodifestivalen där lagen skulle gissa vilka som skulle gå vidare! När alla tävlingar var slut vann laget : STRIPES!!
Kvällen fortsatte med kortspel där Malin vann stort över oss, hon höll sig till 10 poäng hur länge som helst! Det är svårt i det spelet kan jag säga! Kvällen slutade vid 12 och det var en super mysig och rolig kväll!
Såhär såg jag ut igår:
Detta bjöds det på:




Tack för en underbar kväll!! <3

Kommentarer
Postat av: Therese - the striped one

Tack själv! Det var riktigt kul, skönt att ses och bara snacka skit och bara "vara".

2012-02-19 @ 12:26:42
URL: http://czaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0