Släktmiddag!

Idag åkte vi till Kristinehamn för att äta middag hos mormor! Det var så underbart gott, som alltid såklart! Fick till och med en matlåda med mig hem som jag ska äta lite senare:)
Det var roligt att träffa allihopa, det var ett tag sen. Elin, Linnea och Vilma var där också! Vilma som verkligen älskar Algot kan jag säga, och han känner så för henne också! De var ute och sprang, tränade och hoppade över staket, hon är väldigt duktig med honom måste jag säga!
Idag fick hon bära honom för första gången, inte alla som får göra det! Han kan bli riktigt sprattlig ;P
Min underbara mamma <3 Pappa skulle till jobbet så jag hann aldrig ta någon bild på honom, han är också världens bästa, lyckligt lottad känner jag mig <3
Det var mycket att äta, många olika samtalsämnen, mycket skratt. Vi kom hem omkring klockan fem efter att vi kört hem Elin. Så nu är jag ganska trött, har känt mig det hela helgen! Om en liten stund är det iallafall Bingo Lotto, då sitter vi i soffan och spelar för fullt!
Se om vi har någon tur idag!
Mormor myser med Algot :)
Tack Mormor för en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0